piątek, 15 kwietnia 2016

Casio G-Shock. Wyjątkowy zegarek dla wyjątkowych i pewnych siebie osób

Ostatni post, w którym pierwsze skrzypce grała Weronika Zaguła zainspirował mnie do napisania dzisiejszego artykułu. Zastanawiałem się wtedy jakiej marki jest zegarek, który nosi śliczna Weronika Weronika (dziennikarka "Radia PLUS" i współautorka pierwszej w Polsce książki o Żołnierzach Wyklętych dla dzieci). Otóż okazało się, że jest to G-Shock, sportowy zegarek japońskiej firmy Casio. Dzisiejszy artykuł jest wzbogacony o zdjęcia różnych odmian tego zegarka. Cena różnych wersji Casio G-Shock waha się od 300 do 1500 zł. Wszystkie sportowe czasomierze Casio G-Shock są ładne, duże i mają rewelacyjny sportowy design. 



A teraz poznajmy lepiej historię tych zegarków. Warto wiedzieć, że G-Shock powstały dzięki staraniom pracownika firmy Casio Pana Kikuo-Ibe, który w roku 1981 przez przypadek upuścił na ziemię pamiątkowy zegarek. Był to prezent otrzymany od ojca, dlatego Kikubo się zmartwił, oddał rozmyślaniom i ostatecznie postanowił, że stworzy zegarek, który wytrzyma wszystko, nawet upadek z dużej wysokości. Pracował ciężko przez dwa lata, zniszczył ponad trzysta prototypów, aż w końcu mu się udało. To był wielki dzień w jego życiu, po tylu próbach, po 24 miesiącach udało mu się stworzyć zegarek DW-5000, który był pierwszym z serii G-Shock. 


Moim zdaniem na powyższym zdjęciu widzimy jeden z najładniejszych zegarków G-Shock


Kolejny model Casio G-Shock

Zegarki z rodziny G-Shock najbardziej spodobały się młodym osobom obu płci. Były to jedne z pierwszych dużych zegarków noszonych przez dziewczyny, G-Shock były więc pionierami w kreowaniu mody na duże zegarki u Pań. Można wręcz stwierdzić, że zegarki G-Shock podobnie jak KYBOE lub Aztorin stały się elementem młodzieżowej popkultury. Moim zdaniem takie duże zegarki pasują najbardziej do osób ciekawych świata. Dziewczyny, które są silne, samodzielne, pewne siebie powinny nosić na swoich nadgarstkach takie ogromne perełki, które tylko podkreślą ich piękno oraz dodadzą pewności siebie.


Wyjątkowy…

Każdy zegarek z rodziny G-Shock jest na swój sposób wyjątkowy. Każdy został zaprojektowany od podstaw, a cechą wspólną wszystkich modeli jest masywna koperta otoczona przyciskami odpowiedzialnymi za włączanie i wyłączanie różnych opcji. Mi najbardziej podobają się modele, które wyglądają tak jak G-Shock Weroniki Zaguły, czyli ze wskazówkami. Jakoś lubię wskazówki, dużą tarczę i szeroki pasek.




Film: Weronika Zaguła z zegarkiem Casio G-Shock
P.s. warto odwiedzić jej kanał i obejrzeć wszystkie filmiki. Weronika jest dziennikarką Radia PLUS i współautorką pierwszej w Polsce książki o Żołnierzach Wyklętych dla dzieci. Dziewczyna ładnie się wypowiada i ma prawicowo-konserwatywne poglądy, co automatycznie sprawia, że ma u mnie ogromnego PLUSA






Fajny zielony Casio G-Shock 
z Bluetooth:



Casio G-Shock niebieski:



Model z czarnym paskiem:


Pisząc powyższy artykuł korzystałem z informacji zawartych na tej stronie: http://luxtime.pl/g-shock_lifestyle


Jeszcze kilka zdjęć zegarków z rodziny Casio G-Shock:

















4 komentarze:

  1. G-shock podobają mi się u mężczyzn, jakoś jeszcze nie miałam okazji zobaczyć u kobiety by zachwycił mnie - chociaż same w sobie są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uważam, że takie zegarki na damskich dłoniach wyglądają fajnie. Oto kilka przykładów z YouTube:

      https://youtu.be/6dACD-ix9aA

      https://youtu.be/z27UQexJM3E

      Usuń
    2. Ja również uważam, że takie zegarki u dziewczyn wyglądają fajnie :) Jestem lesbijką i podobają mi się laski z takimi dużymi zegarkami :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. G-shock na damski dłoniach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń